Vid protokollet: Annica

torsdag 5 februari 2009

Ärtsoppa å pannkaka!


Så har man lyckas sälja kannibalbadet idag, bero rakt HUR man ska göra å vä de pengarna då? Lutar starkt mot en solresa till Alanya te våren. . . . Skulle va rakt för rasandes trevligt å steka lite blekfett svenskt fläsk i Alanyas sol, och dricka kalla goda Efes.... För spara nånting har aldri vart min starka sida!!


Var till Linda länsman idag och DRACK KAFFE å hämtade ett bord jag tiggt åt mig, så nu måste jag försöka suga upp nå hundhår för att sedan kunna vit lasera det. passar nog utmärkt te mitt nya boende... Sen har jag även hunnit med en sväng till Mosjö södra och hälsa på mamma å broder tuck, behöver väl knappast nämna att vi även DRACK KAFFE....


Va även en sväng in på köpra å handlade lite nödproviant, Rökare körven och a-file, hann sen bara hem till lilla lyan så blev man bjuden på mat av granne Pär W, mycket bra. -bero om det blir ärtsoppa och pannkaka, vem vet!? Nä nu har jag icke tid med detta mera, måste fram med dammsugarn så de bli nån ordning här!!!


Hej så länge, och kom ihåg - de e bätter vä nä oppförslöp än a önnafall om de bär å gålé!!

1 kommentar:

  1. En solresa till Alanya är inte helt fel! Visste du att jag var dit våren 2oo7?

    SvaraRadera