Vid protokollet: Annica

torsdag 13 oktober 2011

Fas 3 !!!


Är en fasad fas för arbetslösa, men för min del känns den riktigt okey. Är väl just nu "inne" i den delen som Ratad/dissad kvinna.

Visst har jag gjort bort mig å skickat meddelande å mess osv till min fd "date". Som han SJÄLVKLART inte svarat på (tur för mig)

Å i denna fas 3 så e jag mest förbannad och samtidigt lite full i skratt åt mig själv... Nu går väl mest tankarna, Hur fan tänkte jag ?? Varför tråna efter en kille som uppenbarligen inte e värd min kärlek??

Var ju nära å ringa han i helgen..Då hade ju skammen blivit total.. Jadu man LÄR SIG ALDRIG :-D

Näää mina vänner å bloggläsare tro inte man ska slösa mer energi på denna "smitt spridare" som man så skämtsamt kallar såna killar på the WWW...

Drog iväg te Övik efter jobbe. Köpte mig 10 säckar cement a`25kg st på¨BYGGMAX. Fick ju förvånande? nog inte upp bakluckan på Forrd aset, så in me säckarna i baksätet, å dämparna i bött. me tanke på att de låg ju redan 4vinterdäck i bilen.

Rusta fick sig ett besök å där innhandlades tapet !! Ska tapetsera väggen uppe i tv-rummet. Smakprov högst upp på sidan :-) Tror det kommer bli kanoners... Få ser när man ger sig på det lilla projektet !!

MEN ser ju ut å bli toppen väder i helgen, så hoppas man kan gjuta plintarna till altanen ;-)

Hope//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar