Vid protokollet: Annica

lördag 8 oktober 2011

Fredag


Fredag hele veckan sku man haft !!

Men då så icke e fallet får man väl "masa" sig på jobbet. Tills den dag jag vinner miljoners av pengar, eller gifter mig med en onödigt rik man !! LIKA troligt bägge alternativen :-)

Speciellt då jag sagt att jag Aldriiig ska gifta mig, va fan stå å löge i en kyrka att man resten av sitt liv ska LOVA att älska nån annan.... Tyck alla skilsmässor bevisar varför man inte ska göra det.

Men skulle jag mot förmodan träffa en man som jag älskar å han älskar mig, så kan man ju ha en "kärleksfest". För fest är alltid roligt... HOPPAS att det inte dröjer tre år till innan man träffar nån som "berör" en.. Det är ju rent vidrigt att vara ensam !!

INVENTERINGEN gick ju helt okey, men visst e man trött i lilla hjärnan efter 15timmars räknande. Börja 08.00 i morse å kom hem kl 23.30. Finns även möjlighet att göra några övertids timmar i morrn, men njaaaa, har inte tid :-) Måste ju putsa Forden eller vattna rabarberna eller måla huset eller va som helst !

1.2.3.4// Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar