Vid protokollet: Annica

söndag 16 oktober 2011

Söndags mys....






Söndags
kväll framför 42" å True Talent.... Har haft kära tant mamman här på söndags middag. Även lillebror fick sig lite käk.

Wokade grönsaker å jasmin ris å "pulla" i ugn :-) Så lite citron vatten till det. mmmmmm....




Jobbade ju till kl 18.00 på lördag, sen tillbringade jag kvällen hos mina grannar. Jeanette tog fram goda ostar å sen blev det en smarri macka med räkor å nå grejs, me mycke vitlök, passar mig utmärkt eftersom jag gillar vitlök å har ingen annan än mig själv att ta hänsyn till sas!! :-D

Har ju vart tokfint väder ida, men näää ingen gjutning av plintar. Läste lite på nätet å som jag "fattade" de hele var det ju inte direkt å rekommendera å gjuta om det kunde bli minus grader. Få nog bli te å vänta in våren !! Känns som en hel evighet........

BERO om man får veta hur det blir med Chevn i veckan då??? Börjar bli något less nu. Å dessutom har jag inte nå dubbade sulor till Forrd aset nå än. hrmfff....


Nääää masa sig ner å stopp nå mer ved i spisen. FIRE IN THE HOLE !! Sen total löka resten av denna söndag den 16 oktober.

Fire//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar