Vid protokollet: Annica

onsdag 7 oktober 2009

818600personer....


818600st invånare Finns det i våran Huvudstad Fjollträsk!!! Varav förvärvsarbetande mellan 16-64år är 73%... Och eftersom jag är ett mattesnille (va de redan i skolan, men dolde det väl) Så borde det bli en jävla massa 08or som ska fira jul!



Därför tänker jag "ta" tillbaka lite PLANT som jag satt åt Holmen skog (dåvarande Modo)....dessa ståtliga granar fraktas sen ner till Människobyn! 3advent kostar en äkta jävla norrlandsgran Endast 300 riksdaler. Julveckan går de nog lös på MINST 500spänn, beroende på täthet och barrkvalite! Jag är ju redan expert på det området... Ja så dagen före doppare dagen SCHOCK höjjer vi priserna rejält.... Då e det nog endast stockholms bratz som har råd att under julafton få doft av skogens kung!!!



Har suttit en bra stund och kalkulerat hit och dit, ser mycket lovande ut de här..... Jo så att...... Logistiken blir en billi affär för ja hyr helt enkelt in granarna i en tom tågvagn... De kan stå lite trångt nå mil! Lastar av skiten mitt i STORSTOCKHOLM, sen är det bara att intaga öppna platser och torg.... Har även en STOR stark, Lång och snäll granvakt med mig som vaktar kvällstid! Perfekt...


Räknade ut lite snabbt efter en hel dels överslagsräkning och momser å avdrag för pizza å lite medhavd norrlandguld att den Totala Vinsten för denna BRILJANTA ide kommer att bli.....





















JAAAAA ROSA HUSET!!!!!!!!!!!!













Fan måste komma på nå bättre kanske!! PUSS PÅ NÄSAN...

3 kommentarer:

  1. Hahahahaha... Du är galen... =0)

    SvaraRadera
  2. När jag verifierade innan jag skickade förra kommentaren så fick jag skriva grogg... =0)

    SvaraRadera
  3. Stråååååååååååååålande idé!!

    SvaraRadera