Vid protokollet: Annica

torsdag 8 oktober 2009

Blåtands elände!!!

Tänk om jag fick ordning på min baskade blåtand mellan dyröres Nokian och datorn!!! Då mina vännerrr skulle ni fått se fina bilder från skog och mark.... Utnyttjade de 8megapixlarna idag när vi var i svampskogen... Myrna och undertecknad drog iväg med en st svampkorg (containerfynd,,,) och en Stor jävla Kniv, (att använda vid ev björnattack).............


Vi fann MASSOR med trattisar!! Jag blir sådär barnsligt till mig när man äntligen hittar de. Är ju något luriga att se nu när alla löv fallit till marken, Men HA!!! jag fann de små luringarna.... En del av dagens skörd hamnade hos syrran och en annan del tar ja med till jobbet, för att ge bort till en Herre där. Lite tar jag reda på själv såklart!! Men det finns mängder kvar där ute, blir nog flera besök, OM inte kungbore kommer med snö vill säga!!


Det var RUGGIGT halt i morse, skulle nog va hög tid att lägga på nå vintersulor! Ett uppmaning till er alla att köra lugnt!! (säger även till mig själv)


EN DAG KVAR TILL HELG..........



Vet inte vad som händer denna helg... Har väldi lust att fara till Klingre och titta på Folkrace!! Sista tävlingen för säsongen, då kan det hända både de ena å de andra. Känner ju även några Hägglunds jobbare som börjat med denna MYCKET underhållande sport! F[ v'l se vad som h'nder!!!! MEN, va fan.... Kan inte skriva { " eller : FATTAR NI.... Har nog kommit [t n[n tangent...... HJ"LP.... F[ v'l helt enkelt ge mig f;r ikv d[.......


PEACE..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar