Vid protokollet: Annica

torsdag 27 oktober 2011

High5 !!!!!

(glad)


BESÖKS REKORD :-) nedrans så skojj, hade nytt rekord på min blogg idag.

Men visst kan det va av stor betydelse om man skriver vissa ord som många sas "söker på" igår nämnde jag ju en viss film, och just den titeln på filmen tro ja Många googlar på :-)

Eller så är jag bara blygsam å ska ta till mig alla klick som ett positivt betyg på att mina bokstäver bildar ord till meningar som vissa uppskattar och ids läsa ??!!

Bla bla bla bla bla blaaaaa.... Hmmm funderar faktiskt på VARFÖR man bloggar ? För VEM bloggar man? Å varför läser folk andras bloggande?

Finns ju hur många privatpersoner som helst som skriver om allt mellan himmel å jord... Och jag är en av de !!

Tror faktiskt att jag skriver för min egen skull, har alltid gillat att skriva. Började med dagbok i tidig ålder. Och största skillnaden mellan då och nu är väl att innehållet numera visas "offentligt" Har faktiskt en inre dröm om att en dag kunna skriva en bok. Vi får väl se hur det blir med den saken !! hahaha....

Å snipp snapp snut va sagan slut :-)



Dream//

1 kommentar:

  1. Drömmar e till för att förverkligas bästaste Annika <3 jag tvivlar inte en sekund på att det skulle bli en super duper bra bok, Härmed förhands bokar jag första utgåvan / kramar Pia ps längtar till 11-11-11 då ska de ridas skjutas å bröttas å ätas å sörres å skrattes å ätas igen å sömle tör väl ska drickes a :-))

    SvaraRadera