Vid protokollet: Annica

söndag 30 oktober 2011

trevli hälg...




Fredag morgon.. Inge ström i Forrden. Brorsan hade ju jobba natt å kom hem lämpligt te å ge mig stret sas.

Gick ju hyfsat, förutom att han råka få en kattunge under hjulet, mycke otrevlig början på en annars trevli fredag.

TRÖTT som ett as, sovde bort hele fre kväll. Vakna på lör dag kl 13.00.... hm.... 21 timmars sömn, knappast normalt nånstans.....

Sen stressad som fan för att hinna med å städa, fixa dricka å mat innan mina 7 gäster sku komma.. Å just nu är allt klart, gick ju bra. MEN humöret kunde vart bättre.
Började som sagt redan på fredag, (bajs humör) ingen ström i bilen. En kattunge borta, å sist men inte minst så råka jag ju stöta på en herre på konsum i Bredbyn !!

Vi möttes öga mot öga två ggr..... Trodde han skulle säga hej iaf, men ibland begär man för mycke av sin egen far !!!!!!

Jadu, int e re konstigt man ta till flaska ibland e !!!!

Undrar just varför man har svårt att kunna lita på det andra könet ???

Kanske för att den person man trodde skulle ge en trygghet å kärlek och vara den person som ALLA småflickor ser upp till, har svikit mig mer än nån annan !!!!!

Å VARFÖR älskar man en sån människa??? Det frågar jag mig själv i princip varje dag. Oavsett om man e 40 eller 12år så vill man att Pappa ska tycka om en.......

Kanske
ångrar han sig en dag å vill ha med mig å göra, vem vet. Själv hoppas jag på det. Hoppet sägs ju är det sista som lämnar människan !!

Slutordet för ida blir således att VAR ÄRLIGA FÖR FAN. Tänk på att vissa val ni gör kan påverka era barn en hel livstid !!!!!!!!!


TRUTH//



2 kommentarer: