Vid protokollet: Annica

lördag 1 oktober 2011

lonely




Lördag kväll... Känns som det kvitta !!! Känner mig bara ensam å tråkig nånting... Fortfarande nedslagen å under isen sas. Önskar jag var nån helt annanstans just nu :-(

Förbannat vad jag ångra att jag svarade en viss person när han tog kontakt med mig. Då hade man ju fortfarande lega på + - 0...... Istället för som nu minus i massor !!

Känner mig lurad å besviken å arg... Man ska INTE lita på de med "slang" mellan bena. Å i 99fall av 100 så tänk de jävlarna med "slangen" oxå ! GRRRRRR....


Har ringt på rätt många bilar, men inte blivit nå köp än. Måste väl ske i morrn då ! Hade ju vart roligare om man hade mye pengar å bara kunde fara å köpa den bil man verkligen vill ha. DREAM ON :-)

Näää gosa med de håriga vännerna å ta ett glas rött. Hoppas jag kan somna i nån ordning ikväll. Det går tungt på torpet å för ägarinnan !

Puss//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar