Vid protokollet: Annica

söndag 2 oktober 2011

FORRRDDDDD...


Rita korset, väck båna å ta i trä !! Har gått emot alla mina principer å köpt ett Ford AS.... Kalla mig desperat å tokig vad ni vill och det är förmodligen SANT.

Världens alla olyckskorpar å asätare kommer att cirkulera ovanför mitt huvud känns e som. Har nyss kommit hem med en Ford Scorpio-97 (äckligt) Silver färgad med touch av bruna fläckar å brist på lister lite varstans...

Den läker lite glykol å går LITE ryckigt, men har servo styrning å AC. Känns som jag sitt i ett flygplan om man jämför med Sport Saaben. Det är spakar, reglage å lampor fulla instrument panelen å t o m på ratten sitt e nå lull lull !!!

Ska bli intressant å se om den kan motsvara mina höga krav på prestanda komfort å körglädje!! Å så här i mörkret ser den nästan Okey ut. Precis som en smidig karl sa till mig en gång när vi satt å "kela" i min Amazon-66. - Du är ganska snygg när det är mörkt - !!!!

Love//Ford?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar