Vid protokollet: Annica

tisdag 4 oktober 2011

Ny vecka !!


Så har måndagen passerat. Forrrden har fått sin premiär tur till jobbet. Gick ju fint det, men nog sakna jag en "riktig" bil... VILL HA MIN CHEV i ordning.

Annars har väl denna dag inte vart särskilt märkvärdig. Vakna-kaffe i mängder-fabriken i 9timmar-hem-tv/dator-sova !!! Kan ju inte vara så här livet är tänkt ???

Man skulle inte behöva jobba mer än kanske 2dagar, bara så man fick den sk sociala biten ! Vi lever bara EN ENDA GGR (va man vet) å det enda man ser fram mot är dessa 4stackars veckor man e ledi på sommarn. TOKA !!!!

Kom en söt kompis till brorsan ikväll å hämtade TVÅ kattungar !! jätte bra.... Nu har ja bara 3kvar.

Börjar redan gruva mig inför helgens "inventering" på jobbet. Men bra med nå övertids slantar :-) Kommer behöva varje kr för å finansiera alla bilar man har...

Näää vilket tråk inlägg, tro jag ger mig här...
Saknar//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar