Vid protokollet: Annica

söndag 30 oktober 2011

Söndags myyys...

Eftersom jag oftast e så fågla gnällig i mina ordval, så måste jag säga att denna söndag inte vart så dålig !! hahaha....

Har diskat bort efter mina härliga gäster igår. En diskmaskin kanske man ska lägga till på önskelistan :-)

Jag bjöd ju på räksoppa i förrätt, och sen rostade rotsaker (pärern, morötter, rödbetor) Å lite kyckling me rödvinssås.

Soppan blev väl inte nån "hit" men varmrätten var god..... Missade ju totalt min efterrätt !! Så den gjorde jag ida och tog med till Morsan. mmmmm den va rikti mäktig å mycke smaskens.


(mörk/vit choklad mousse)




Fick ju söndagsmiddag hos mamma Ethel å Lisa. Perfekt å jäkla gött !! MAT E LIVET :-)

Nu är det kommisarie Beck på 42" å myyys med mina katter som gäller. Klåen om man haft en påse chips bara :-P
Peace//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar