Vid protokollet: Annica

torsdag 10 januari 2013

Nyårs krönika !!??

Alltså va fan,,,, Ibland gåre bara INTE !! har noll å intvätt att skriva om.

 Har suttit å funderat på en rekten "Nyårs krönika" ur min egen synvinkel.. Tyvärr vill inte orden komma till mig sas :-(

Detta med vinter å kyla sänker mer än temperaturen ute, även humöret e på MINUS... Nu är väl inte JAG direkt känd för mitt sprudlande goda humör annars heller. Men alltså detta mörker,,,, Huvva !!

KANSKE min deppighet beror på en egen diagnostiserad bokstavskombination, och nedärvda konstnärssjäl, med total brist på Oxytocin..... Eller så e jag bara en halvfet bitter katt kärring, som sitter å röker under fläkten å tycker synd om mig själv !! Skillnaden eller likheten e ju hårfin om man säg som så !!! ;-)

Äh,, dra FAN,,, nu går jag ner å lägger in mera ved i spisn å tar ett bloss !!

Funderar även vidare på MIN årskrönika. Vem vet, ätt va de ä lossnar proppen i huvve och lusten för att skriva infinner sig.

I morrn e det fredag och även min FÖDSELDAG, å med tanke på hur jag behandlar mig själv e väl ett grattis på sin plats. Så grattis Annica !! (tack)




1 kommentar:

  1. Grattis Annica jag får fira dej när jag kommer till varmare breddgrader/kram från morsan

    SvaraRadera