Vid protokollet: Annica

torsdag 20 december 2012

DOOMSDAY....

Jaha så var den snart här (igen) DOMEDAGEN !!! Enligt Mayakalendern så tar den "långa" räkningen" slut den 21dec-2012..

 Vi är alltså timmar ifrån jordens undergång. Och hur har man då valt att spendera dessa sista timmar i detta livet???

 Jobbat sista dagen :-) innan julledigt. Handlat 20kr klapparna till årets julklappslek, shoppat ännu MERA julmat.  Kablade igång den vita volvon, (ovanligt att nått e "strömlöst" hos mig,, )

 Sen for Lisa och jag å skotta infarten hos morsan... ALLT DETTA I ONÖDAN... Om världen nu liks ska gå under så borde man väl satsat på lite roligare sysselsättning dessa sista skälvande timmar????

 hmmmm.. Tror jag måste knäcka en kall god NORRLANDS å bara vara mig själv för en stund !!! Jag mena, man vet ju aldri...Det kan ju bli den sista !!!!

//gott nytt år ;-)

2 kommentarer:

  1. Tur att du köpte 20 kr klapparna de är ju inte hela världen om det skulle gå åt skogen.
    Jag får väl se vad det blir för resa i morron ingen vet.
    Men går allt enligt planerna så landar jag i Övik.
    Ni är bara bäst har ni skottat min infart?!
    Ta en kall nu det har du gjort dej förtjänt av!
    Kram/Morsan

    SvaraRadera
  2. hehe,, tur man köpt billiga klappar!! MEN DE E BRA... :-) Hoppas resan hemåt går smidigt, ååå Lisa och jag ska starta ny firma, Rut Å Rat AB.

    SvaraRadera