Vid protokollet: Annica

måndag 29 oktober 2012

Connect your charger !!!

Hur länge måste man "vänta" innan det känns lagligt att byta mobil??!! Egentligen tycks jag nyss ha köpt min Samsung, meeeen den börjar leva sitt eget liv, låser sig och jävlas och batteri tiden är lika med noll !! Hade ju tänkt byta till sommarn, men det känns LÅNGT dit just nu.. (i-landsproblem)...

Det snöar ute för fulla muggar och i morse visade temp mätarn minus 15C.... Kom ju på att jag INTE har nån värme på i källarn. Blev lite nervös för att vattnet sku frysa, och direkt när ja kom från jobbet i em så ner å koppla in elementet !! Jahaaa hann ju knappt stopp in kabeln för de small jävlar anamma å det vort alldeles mörkt..

 Alltså detta hus å det elektriska.... kol mörkt även uppe så på med pannlampan å leta trasiga säkringar..  Mitt proppskåp är inte heller nån lek, tydligen hade iaf två proppar flöge så NU har jag stret i huset. Men jag inväntar dagsljus INNAN jag ger mig på elementet i källarn igen :-)

Har vart en seriöst dryg dag. Är inte alls pigg, ont i halsen och kroppen !!! Får INTE bli sjuk, ska ju norrut till Tärnaby på tors kväll... hmmm... Hoppas det bara är ett skrämsel skott och att jag vaknar pigg å glad i morrn!!

Alltså nu blire VILA,,,,,

AC/DC...

UNGEFÄR så här ser mitt proppskåp ut... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar