Vid protokollet: Annica

onsdag 31 oktober 2012

V.A.A

Vård av Annica, har gällt sen tisdags.... Huvva va nåkt det är att vara på jobbet och känna sig slö/dö... Halsen har vart tjock och rejält OND, känns som man svalt en het päre !!!!!

 Nu ikväll känns det mycke bättre, va tillåvä ut på konsum en sväng. Och till kära mamman hann jag oxå, fick en fantastiskt god kyckling soppa. BRA för onda halsar !!! Tanken är ju att jag och Jonas drar iväg upp te Tärnaby i morrn kväll. Så det finns som inget alternativ, jag MÅSTE vara pigg då..... Har inte bestämt mig än om jag ska stämpla in på fabriken, eller om jag blir hemma även i morgon... Hmmm...

Annars har det ju såklart inte hänt mycket. Många vågräta timmar på soffan under täcket. Sett en del film och knaprat Alvedon !! Inte sååå spännande alltså.

 Ringde Skellefteå Kraft idag och förnyade mitt "el avtal". Blev bundet pris i 5 år... Känns tryggt och bra att veta exakt vilket pris man har, oavsett årstid sas. Annars har ju det rörliga priset en tendens att STIGA rejält under de månader man använder mest el !!!

Näää hörji båner, nu laddar jag för Bonde söker fru !! 

PUSS//

tärnaby i Juli... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar