Vid protokollet: Annica

torsdag 22 november 2012

hELvett !!

Tänk om man hELt enkELt skulle ta å lägga sitt lösenord på MINNET nångång ??!! Har i flera dagar jävlats med inloggningen.... Jag som tycks ha skaplig koll på siffer kombinationer, man jobbar ju hELa dagarna med siffror... ELler så är det just det som är problemet... hm...

Vad har hänt sen sist ??!! Jaaaooo fest förra hELgen. Middag med 9 blandade gäster :-) KUL... Och även nu i hELgen blire festligt värre. 3-rätters middag på lördag hos n Pär på Station, kommer bli skojj !!

Har NÄSTAN konstaterat att jag och ALL ELEKTRONIK inte går ihop... Det flyger säkringar hit å dit. El fel i Chevn.. El fel i micran.. El fel i Rajjd´n... El fel i källarn.. El fel uppe.. Och tror banne mig det var mitt fEL att mamma Tant Ingrid oxå hade volvon tom på ström !!!! mysko.... :-)

HA "" nu kom ja på det...  Måste ut i garaget å ta multimetern å testa PÅ MIG SJÄLV,,,, Ja jäklar det måste ja göra !!! Jag meddELar väl resultatet senare !!

Hörs /hejj.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar