Vid protokollet: Annica

onsdag 28 november 2012

Nu gäller det !!

I morrn gäller det.. Ska till Sollefteå och bes en st blå Cheva !! OM den nu funkar hela vägen DIT Å HEM vill säga... Jaaaa ni hör, inte har jag stora förhoppningar på denna bil... Tror banne mig det Amerikanska skrotet snart gett mig mer än en TOM plånbok, gråa hår, ond mage. Ändå är det en heeelt underbar bil NÄR den fungerar vill säga !! Men några julklappar blire då INTE i år :-) (heller)....

Snart är det 1a advent,, ingen snö i sikte. Men prognosen framåt helgen visar på många kalla minus ! brrrrr,,, Känner oxå att ju äldre man blir desto mindre uppskattas vintern. Kort å gott, jag HATAR verkligen snö, kylan och is!! En decimeter snö så det blir ljusare går väl an och max minus 10grader skulle va okey. Näää sommar och sol de är LIVET DET..

På fredag är jag ledig, känns så bra. Man blir bortskämd av alla dessa lediga dagar vi MÅSTE ta ut. 6 st dagar innan nyår. Inte gör det nå :-) Få väl bli en gardinbytardag och fram me stakarna. Måste även fara och KNYCKA årets adventgran !

Nääää håll TUMMARNA för mig och Chevn i morrn, de behövs !!!       :-D

Ni minns väl förra vintern??!! :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar