Vid protokollet: Annica

torsdag 29 november 2012

Hjule frid..

Nähä,,, Det bidde INGEN BES av det Amerikanska kvalitetsskrotet idag... Hämtade ju aset i Väster Backe igår. Jonas had "fixat" min bakblinkers. Drog iväg till jobbet i morse och min närmsta granne körde bakom mig.. Tillslut ringer Mr Kubb och säger att såvida jag bromsar så LYSER även mina blinkers !!!!! FAN !!!!

Kollade när ja kom till Hägglunds parkeringen å visst hade han rätt... Chevn LÖS som värsta julskyltningen på arac.... Såå det var bara att ringa å avboka tiden IGEN,,,, fast ska sanningen fram hade ja blitt mer FÖRVÅNAD om jag överhuvudtaget kommit mig till bes och hem igen..


Vart en "omtumlande" dag på jobbet. Våran arbetskamrat som suttit häktad kom och hälsade på oss... STRONGT gjort. Det blev ett känslosamt återseende....  Ja fy för fan vilket tragiskt år detta 2012 varit. Kan man få önska något så hoppas jag att nästa år blir behagligare på ALLA vis.

Nämnde jag att tant ÄR LEDIG I MORRN :-D rackarns sååååå mycke man ska hinna då... Och bero om man ska ta Chevn eller Micran till årets advents grans knyckning ????!!!! Känns tveksamt att få in en stor gran i lill micran. Måste även rådgöra med tant mamma Ingrid vars vi ska styra kosan detta år. Till Hermanssjön kanske. haha...

Näää nu ska jag leta åt SUNES JUL så man har den på hårddisken, blir ingen julefrid annars !! Den serien kan få den bittraste kvinnan i världen på toppen humör !!!

peace//

morsan "knyker" gran,,,,,,, HAHAHA,,, så jävla bra bild.. 

1 kommentar: